Jak przebiega projektowanie folderu promocyjnego w agencji dreamsart?

Szacowany czas odczytu 2 min read

Obserwując to, w jaki sposób przebiega projektowanie katalogu promocyjnego w agencji dreamsart można szybko zauważyć, że wszystko oddaje się rzeczywiście w ręce profesjonalistów. Sam folder to nie tylko treść, lecz również grafika. Z tego względu projektowanie katalogów zaczyna się od projektu grafiki wyrobów. Musi ona być obmyślona oraz przykuć uwagę.

W efekcie konsumenci będą w większym stopniu zachęceni do tego, aby obeznać się z kompletną zawartością. Foldery tworzone są w różnych rozmiarach, lecz zwykle jest to rozmiar a4, gdyż jest on najbardziej czytelny i wszyscy są do niego najbardziej przyzwyczajeni. Ze względu na to że tworzenie katalogu jest procesem spersonalizowanym, kwota ustalana jest osobno.

Na kwotę wpływają: projekt graficzny, tryb wykonania i wykończenia, jakość wykorzystanych materiałów, rozmiar oraz ilość stron. Bez wątpienia, zleceniodawca nie powinien oszczędzać na projekcie, gdyż katalogi to przykładowe ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych. W dreamsart otrzymuje się foldery już wydrukowane, wobec czego usługa jest wszechstronna.

Każdy klient agencji kreatywnej wie, iż dostanie katalog, który wyraźnie wzmocni wizerunek marki na rynku. Poza samym opracowaniem katalogów, możliwe jest opracowanie zestawu narzędzi reklamowych. Detale w temacie każdego z zamówień zawsze są wyznaczone na indywidualnych zasadach. Z tego powodu warto się zapoznać z ofertą wspomnianej marki i decydować na współpracę.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warto zobaczyć:

+ Nie ma żadnych komentarzy

Dodaj swój