Wakacyjne przygody nad polskim morzem – wynajmij kampera

Szacowany czas odczytu 2 min read

Kiedy tak właściwie nadszedł upragniony czerwiec nie zdołałam doczekać się wczasów. Na zwieńczenie roku szkolnego poszłam wspólnie z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa i dopiero w owym czasie zrozumiałam, iż nadszedł ten wytęskniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za solidne oceny, zadecydowali zafundować mi tydzień nad polskim morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przeceniony, niemniej jednak dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na wczasy. Razem z przyjaciółkami pojechałyśmy do miejscowości, jaka na zawsze zapadnie w mojej pamięci – bezsprzecznie sprawdź przyczepa campingowa. Międzyzdroje powitało nas piękną pogodą. Upragnione widoki morza oraz szumu fal pobiegłyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości oraz chlapania. Po odpoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren.

W pierwszej kolejności zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, w jakim miejscu zrobiłyśmy masę atrakcyjnych oraz śmiesznych zdjęć. Te postaci tam stojące rzeczywiście wyglądają jak żywe! Jak najbardziej stamtąd poszłyśmy szybko na urocze stragany, gdzie nabyłyśmy bezmiar pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie zdołałyśmy się zdecydować co spożyć, bowiem wielość restauracji i pubów nas olśniła.