Nowoczesne firmowe logo – o czym pamiętać przy projektowaniu

Szacowany czas odczytu 2 min read

Dobry projekt logotypu to ważna rzecz dla wszystkich firm – przecież ten element wizualny będzie wizytówką wśród kontrahentów. Z tego też powodu jego projekt należy zlecić profesjonalistom, a jeśli ktoś chce się samemu za to zabrać, to pilnować kilku istotnych zasad.

Po pierwsze logo firmy powinno być w miarę proste i czytelne. Prostota właśnie ma ogromne znaczenie, ponieważ sprawa wrażenie profesjonalizmu i nowoczesności. Zresztą wystarczy się przyjrzeć logotypom światowych koncernów, aby to świetnie zauważyć. Dobra kreacja logo to również unikanie większej ilości barw.

Zaleca się, aby nie było ich więcej niż trzy, ale im ich liczba będzie mniejsza tym zdecydowanie lepiej. Za pstrokata mieszanka barw nie będzie wyglądać zachęcająco, i przyniesie odwrotny rezultat od planowanego. Projektanci muszą także mieć na uwadze na czcionkę. Powinna ona pasować do specyfiki branży, w której klient ma firmę, duże znaczenie będą też miały rozmaite aspekty psychologiczne.

Dużo firm po jakimś okresie swojego działania na rynku zaczyna się decydować też na odświeżenie logo. Taki zabieg ma za zadanie tchnienie nowej energii w markę i danie jej nowych możliwości. Tego typu odświeżenie wykonać można w oparciu o dotychczasowy wygląd, ale niejednokrotnie wszystko się rozpoczyna od zera. Mając na uwadze powyższe rzeczy zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem będzie jednak zlecenie takiego projektu profesjonalnej firmie. Taką bez problemów można znaleźć w internecie, przykładowo wpisując hasło polecamy stronę o identyfikacji wizualnej i sprawdzając uzyskane wyniki.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warto zobaczyć:

+ Nie ma żadnych komentarzy

Dodaj swój