Reklamowe gadżety – z jakiego powodu warto je wręczać

Szacowany czas odczytu 2 min read

Każda firma prowadzi jakieś marketingowe działania, a różnorodność rozmaitych metod naprawdę jest duża. Jednak z nich to przekazywanie swoim klientom najróżniejszych przedmiotów reklamowych. Takie praktyki cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są po prostu bardzo skuteczne. I nie będzie tu chodzić o przełożenie w bezpośredni sposób na sprzedaż, bowiem gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Znacznie istotniejsze to budowa widoczności marki wśród konkurencji czy też większa lojalność odbiorców.

Chyba każdy lubi dostawać prezenty, i wielu z nas czuje się z tego powodu chociaż trochę zobowiązanych, zjawisko to jest powszechnie znane w psychologii. Takim sposobem przy pomocy zwykłego kubka czy pendriva, który trafi do rąk odpowiedniej osoby, można utrzymać czy zdobyć kontrakty o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety dla firm, jeśli nadrukowane mają logo firmy, na trwałe się pojawiają u niejednej osoby. Zwłaszcza jeśli będą praktyczne i użyteczne, to po prostu ludzie lubią z nich korzystać, a przy okazji cały czas obcują z daną marką.

A to naprawdę przekłada się bardzo mocno na lojalność przy dokonywaniu decyzji zakupowych. Dużą rolę odgrywa również sama konkurencja. Jeśli wszystkie firmy z branży przy każdej możliwej okazji wręczają swoim klientom gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce zostać z tyłu należy robić dokładnie to samo. W przeciwnym wypadku zostanie się zapamiętanym jak ktoś, kto nie dba o klientów i nie chce im nawet symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warto zobaczyć:

+ Nie ma żadnych komentarzy

Dodaj swój